gera-svetaine

Koks turi būti geras internetinis puslapis?

Kas yra geras internetinis puslapis?

Internetinė svetainė yra galingas marketingo įrankis. Profesionaliai suprogramuota, gražaus, tvarkingo ir modernaus dizaino internetinė svetainė yra vertinga ir ne visada pinigais išmatuojama kompanijos dalis.

Gera ir sėkminga internetinė svetainė turi atitikti šiuos kriterijus:

  • Atitinka Jūsų įmonės tikslus ir siekius. Reikia neužmiršti, kad internetinė svetainė yra įmonės veidas elektroninėje erdvėje. Todėl, jei savo veikloje siekiate profesionalumo, modernumo, tikslumo, tai turi atsispindėti ir įmonės svetainėje. Sėkmingas interneto puslapis kviečia atlikti savo lankytojus (klientus) veiksmus, kuriuos Jūs norite, kad jie atliktų. Neįgyvendinus šitos sąlygos, Jūsų puslapis nedirba Jums.
  • Perteikia privalumus, kodėl verta rinktis Jus ar Jūsų įmonę. Praktiškai visi jūsų interneto svetainės lankytojai ateis su sąmoningu ar nesąmoningu klausimu: „O kas man iš to?“. Gera interneto svetainė labai aiškiai pateikia, kokios naudos gali tikėtis jos lankytojas, pasirinkęs Jusų produktus ar paslaugas. Protingai apgalvotas ir sukurtas web tinklapis atitinka lankytojo lūkesčius, atsako į visus jo klausimus.
  • Kelia pasitikėjimą. Per kelias pirmas sekundes internetinis puslapis turi Jūsų svetainės lankytojui sukelti pasitikėjimo jausmą. Naršant toliau, tas pasitikėjimas neturi dingti, o tik stiprėti. Geras internetinis puslapis įtikina lankytoją, kad dirbti su Jūsų įmone saugu. Turbūt ne vienam pažįstamas jausmas, kai užėjus į įmonės svetainę, norisi iš jos pabėgti. Mintys turėti ką nors bendrą su tokia įmone, kuriems nusispjaut, kaip jie atrodo, savaime aišku, atkrenta iš karto.
  • Paprasta naudotis. Svetainė turi būti draugiška lankytojui. Viskas randama tiesiog intuityviai, be didelių pastangų ir blaškymosi.
  • Draugiška paieškos sistemoms. Kad interneto svetainė turėtų aukštą PR, (Google PageRank – Google paieškos kriterijus, kuris nurodo kiekvieno individualaus puslapio populiarumą skalėje nuo 0 iki 10.) ji turi būti prieinama paieškos sistemų robotams, neturėti daug Flash, turėti kiekvienam puslapiui unikalų pavadinima ir meta aprašymą (meta description) ir atitikti dar daugybę kriterijų.
  • Būti gyva! Internetininis puslapis turi būti nuolat atnaujinimas, kuriamas turinys, pildoma naujienų skiltis ir t.t. Turbūt daug kam teko lankytis puslapyje, kur paskutinė naujiena paskelbta 2010 vasario 5 dieną. Ar toks puslapis ir įmonė kelia pasitikėjimą? Vargu…