geras-internetinis-puslapis

Ką reiškia turėti savo internetinį puslapį?

Įsivaizduokite: jūs ką tik ėmėtės savo išsvajotojo verslo. Visi aplinkiniai tik ir šnabždasi, diskutuoja, aptarinėja ir nepaliaujamai ragina susikurti internetinę svetainę; sako, kad internetinių puslapių kūrimas – neišvengiamai reikalingas imantis vienos ar kitos veiklos. Tad jūs, žinoma, atliekate mini tyrimą, kreipiatės į kelias internetinių svetainių kūrėjų komandas, susirandate jums labiausiai tinkančią ir įgyvendinate šį itin svarbų planą, apie kurį visi tik ir šneka. Pagaliau turite internetinę svetainę, pristatančią jūsų vykdomą veiklą. Internetinis puslapis jau veikia, o jūs ir kompanija, atlikusi darbus, džiaugiatės pasiektais rezultatais. Tad nuo šiol jūs atsilošiate kėdėje ir atsipalaidavęs laukiate tūkstančių internetinio puslapio lankytojų, visai spjovęs į visus kitus rinkodaros planus.

Toks idealistiškas požiūris, kad puslapių kūrimas atliks visą rinkodaros darbą yra mažų mažiausiai absurdiškas. Šioje vietoje būtų galima įvesti palyginimą. Įsivaizduokite, kad įsigijote žoliapjovę, kuri kur kas palengvins jūsų darbą sode ir vis daugiau kaimynų turės priežastį jums pavydėti. Valio, žoliapjovė jau jūsų rankose. Žolynas gražėja; prie tvoros atpėdina keli kaimynai pažiūrėti, kokios čia naujovės jūsų kieme, kaip puikiai atrodo jūsų aplinka. Bet staiga baigiasi kuras. Ir jums, žinoma, vėl teks ivestuoti: pripildyti žoliapjovę benzinu. Gali nutikti ir dar baisesnis scenarijus: jūsų žoliapjovė gali visai sugesti. Tuomet ir vėl bus reikalinga investicija: vešite meistrams, aiškinsitės, kas nutiko ir t.t. Tad norėdamas nustebinti ir prikaustyti kuo daugiau kaimynų dėmesio, jūs atkakliai investuosite ir toliau džiuginsite savo gražia aplinka.

Lygiai tas pats galioja ir jūsų internetiniam puslapiui. Vien sukurti, įsigyti jį – nepakaks. Turėsite savo internetinę svetainę nuolat prižiūrėti, ja rūpintis, atnaujinti, keisti informaciją ir t.t. Imsitės visų būdų tam, kad išlaikytumėte internetinio puslapio lankytojų dėmesį. Juk tai ir yra svarbiausia – išlaikyti lankytojų dėmesį, kelti jiems pasitikėjimą ir kažkokiu mistiniu būdu priversti juos sugrįžti.

Tai, kaip atrodo jūsų puslapis, yra lygiai tiek pat svarbu, kiek kas jame patalpinta. Turite kruopščiai apgalvoti kiekvieną dizaino momentą (čia, žinoma, jums padės šios srities specialistai), kad lankytojas, apsilankęs jūsų svetainėje, emociškai būtų pagautas ir norėtų apsidairyti. O jei dairydamasis nesusidomės turiniu – tuomet jo apsilankymas truks vos keliolika sekundžių. Naudos – jokios. Todėl svarbūs yra du dalykai: kaip įdomiai pateikti informaciją, kad lankytojas kaip mat pamėgtų internetinę svetainę, ir kaip visa tai įrėminti, apipavidalinti ir parinkti reikiamą dizainą – traukiantį akį, dominantį.